Kulübün 2022 yılı faaliyet programında yer alan ve Konya’ya 95 kilometre uzaklıkta bulunan Zengibar Dağı tırmanışına 14 dağcı katılırken, 11 dağcı zirve yaptı. Dağcılar, zirvede Türk Bayrağı ve kulübün flamasını açarak tırmaşını sonlandırdı.
Mevlana Dağcılık Kulübü Başkanı Recai Kıcıkoğlu, "Pandemi sürecinin ardından 2022 yılı başlangıcından bugüne kadar faaliyet proğramımızda yer alan tırmanışlarımızı her hafta sonu tek tek gerçekleştiriyoruz. Son olarak geçtiğimiz Pazar günü 1965 metre yüksekliğinde ve Konya'ya 95 kilometre uzaklığında bulunan Zengibar Dağı tırmanışını 14 sporcumuz ile birlikte gerçekleştirdik. Kulüp olarak bundan sonra da havalar elverişli olduğu takdirde tırmanışlarımıza devam edeceğiz” dedi.




























