Meram Belediye Başkanı Mustafa Kavuş, Milli Türk Talebe Birliği (MTTB) Konya İl Başkanlığı’nın düzenlediği “Gençlikte Muhabbet Var” etkinliğinde gençlerle bir araya gelerek önemli mesajlar verdi. Samimi bir ortamda gerçekleşen buluşmada, Türkiye’nin geleceği, birlik ruhu ve yerel yönetimlerin gençlik vizyonu masaya yatırıldı."DAĞINIK KALABALIKLAR TARİH YAZAMAZ"MTTB’nin Türkiye’nin fikir ve düşünce tarihindeki köklü misyonuna dikkat çeken Başkan Kavuş, “Milli, Türk, Talebe ve Birlik” kavramlarının genç nesiller için temel bir rehber olması gerektiğini belirtti. Birlikteliğin gücüne işaret eden Kavuş, "MTTB çatısı altında birleşen inançlı gençler, sadece kendi istikballerini değil, koca bir milletin kaderini omuzlarında taşıyor. Tarih, azimle birleşmiş gençlerin çağ açıp çağ kapattığına şahittir" diyerek gençleri bir dava bilinciyle hareket etmeye çağırdı.
MERAM’DA GENÇLİK İÇİN DİJİTAL DÖNÜŞÜM VE MEGA PROJELERBelediyecilik hizmetlerinde gençleri merkeze alan bir yaklaşım sergilediklerini ifade eden Mustafa Kavuş, en büyük sermayenin iyi yetişmiş insan kaynağı olduğunun altını çizdi.Meram Gelişim Akademisi (MEGA) üzerinden yürütülen projelerin yanı sıra teknoloji ve dijital üretim alanındaki yatırımlara değinen Kavuş, özellikle yapay zeka gibi geleceğin sektörlerinde gençlerin donanım sahibi olmasını hedeflediklerini söyledi. Şehir yönetiminde Gençlik Meclisi aracılığıyla gençlerin söz sahibi olmasının kendileri için öncelikli olduğunu dile getirdi."MAKAMUNIZ NE OLURSA OLSUN ÖNCE İYİ İNSAN OLUN"Gençlere hayat tecrübelerinden yola çıkarak tavsiyelerde bulunan Başkan Kavuş, gerçek başarının formülünü ahlak ve vicdan olarak tanımladı. Genç nesilde en çok "azim" görmeyi arzuladığını kaydeden Kavuş, şu kritik uyarıyı yaptı: "Hangi makama gelirseniz gelin, merhametinizi ve iyi insan olma vasfınızı asla kaybetmeyin. Türkiye'nin kaçırdığı fırsatları telafi etmek için daha çok çalışmalı, ancak çalışırken ahlaki değerlerinizden asla taviz vermemelisiniz."Program, Başkan Kavuş’un gençlerden gelen soruları cevaplaması ve çekilen hatıra fotoğrafıyla sona erdi.
MERAM’DA GENÇLİK İÇİN DİJİTAL DÖNÜŞÜM VE MEGA PROJELERBelediyecilik hizmetlerinde gençleri merkeze alan bir yaklaşım sergilediklerini ifade eden Mustafa Kavuş, en büyük sermayenin iyi yetişmiş insan kaynağı olduğunun altını çizdi.Meram Gelişim Akademisi (MEGA) üzerinden yürütülen projelerin yanı sıra teknoloji ve dijital üretim alanındaki yatırımlara değinen Kavuş, özellikle yapay zeka gibi geleceğin sektörlerinde gençlerin donanım sahibi olmasını hedeflediklerini söyledi. Şehir yönetiminde Gençlik Meclisi aracılığıyla gençlerin söz sahibi olmasının kendileri için öncelikli olduğunu dile getirdi."MAKAMUNIZ NE OLURSA OLSUN ÖNCE İYİ İNSAN OLUN"Gençlere hayat tecrübelerinden yola çıkarak tavsiyelerde bulunan Başkan Kavuş, gerçek başarının formülünü ahlak ve vicdan olarak tanımladı. Genç nesilde en çok "azim" görmeyi arzuladığını kaydeden Kavuş, şu kritik uyarıyı yaptı: "Hangi makama gelirseniz gelin, merhametinizi ve iyi insan olma vasfınızı asla kaybetmeyin. Türkiye'nin kaçırdığı fırsatları telafi etmek için daha çok çalışmalı, ancak çalışırken ahlaki değerlerinizden asla taviz vermemelisiniz."Program, Başkan Kavuş’un gençlerden gelen soruları cevaplaması ve çekilen hatıra fotoğrafıyla sona erdi. 




























