Konya Büyükşehir Belediye Başkanı Uğur İbrahim Altay, 2025-2026 eğitim-öğretim döneminin tamamlanması vesilesiyle anlamlı bir kutlama mesajı paylaştı. Yoğun bir çalışma dönemini geride bırakarak karnelerini alan binlerce öğrencinin heyecanına ortak olan Başkan Altay, gençlerin tatil sürecini en verimli şekilde geçirmeleri adına kritik önerilerde bulundu.Eğitim dönemi boyunca fırsat eşitliğini savunarak öğrencilerin geleceğe tam donanımlı hazırlanmaları için çalıştıklarını hatırlatan Altay, yaz dönemi boyunca da hem eğlence hem de kişisel gelişim kulvarında çocukların destekçisi olmayı sürdüreceklerini beyan etti.EKRANLARIN SİZİ GERÇEK HAYATTAN KOPARMASINA İZİN VERMEYİNÖğrencilere yönelik seslenişinde tatilin sadece bir boş zaman aktivitesi olmadığını, bireysel keşifler için büyük bir fırsat kapısı araladığını aktaran Konya Büyükşehir Belediye Başkanı Uğur İbrahim Altay, mesajında şu ifadelere yer verdi:“Bir eğitim öğretim yılını daha geride bıraktık. Karnelerini alarak tatili hak eden tüm evlatlarımızı tebrik ediyorum.Şimdi tüm öğrencilerimizi uzun ve güzel bir yaz tatili bekliyor. Bir yıl boyunca derslerle, sınavlarla yoğun bir tempo içerisinde çalıştılar. Elbette şimdi dinlenmenin, eğlenmenin ve bu yorgunluğu üzerinizden atmanın vakti.Sevgili gençler, unutmayın ki tatil dinlenmenin ötesinde kendimizi yeniden keşfetmek, yeni beceriler kazanmak ve hayatımıza güzel hatıralar biriktirmek için de önemli bir fırsattır. Gezin, dolaşın, yeni yerler görün, yeni arkadaşlıklar kurun, spor yapın ve bol bol kitap okuyun. Bir yıl sonra kendinizi daha iyi ifade edebilen, daha güçlü düşünebilen ve daha donanımlı bireyler olarak görmek istiyorsanız kitaplarla dostluğunuzu sürdürün. Teknolojiyi hayatınızın bir parçası olarak kullanın; ancak ekranların sizi hayatın gerçek güzelliklerinden uzaklaştırmasına da izin vermeyin.Bizler nasıl eğitim hayatınız boyunca sizlere daha iyi imkânlar sunmak, fırsat eşitliğini güçlendirmek ve geleceğe daha donanımlı hazırlanmanıza katkı sağlamak için çalışıyorsak; yaz tatili boyunca da hem eğlenmeniz hem de kendinizi geliştirmeniz için yanınızda olmaya devam edeceğiz.”KONYA BÜYÜKŞEHİR'DEN GENÇLERE YAZ SEFERBERLİĞİKonya genelinde hayata geçirilecek geniş kapsamlı organizasyonlara da değinen Başkan Altay, özellikle çocukların sabırsızlıkla beklediği ödüllü projelerin ve eğitim akademilerinin kapılarının açık olduğunu belirtti. Altay, belediyenin yaz projelerine dair açıklamalarını şu cümlelerle sürdürdü:“Konya Büyükşehir Belediyesi olarak her yıl olduğu gibi bu yaz da çocuklarımız ve gençlerimiz için birbirinden güzel etkinlikler ve programlar hazırladık. Çocuklarımızın büyük bir heyecanla beklediği “Güle Oynaya Camiye Gel” projemizin başvuruları devam ediyor. Ayrıca yaz tatilinde Genç KOMEK, Lise Medeniyet Akademisi, Bilgehane, Bilim Merkezi ve yaz spor okullarımızla her yaş grubundan öğrencimize yönelik eğitim, kültür, sanat ve spor faaliyetleri düzenleyeceğiz.Tatil boyunca bu programlara katılarak hem eğlenebilir hem öğrenebilir hem de yeni beceriler kazanabilirsiniz.Bu vesileyle başta Konya'mız olmak üzere ülkemizin dört bir yanında karne heyecanı yaşayan tüm öğrencilerimizi tebrik ediyor; fedakârca destek veren ailelerimize, büyük bir özveriyle görev yapan öğretmenlerimize ve eğitim camiamızın tüm mensuplarına teşekkür ediyorum.”
Eğitim
Yayınlanma: 26 Haziran 2026 - 14:41
Başkan Altay'dan öğrencilere kritik tavsiye
2025-2026 eğitim-öğretim yılının sona ermesiyle birlikte Konya Büyükşehir Belediye Başkanı Uğur İbrahim Altay, karne alan tüm öğrencileri kutlayarak önemli tavsiyelerde bulundu. Yaz tatilinde teknolojinin ekranlarına hapsolunmaması gerektiğine dikkat çeken Altay, belediyenin düzenleyeceği eğitici ve eğlenceli etkinliklerle gençlerin her an yanında olacaklarını vurguladı.
Eğitim
26 Haziran 2026 - 14:41
































